قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
سرخط خبرها

قطعی برق تاسیسات آبرسانی علت قطعی آب شهر سده خواف| مشکل آب موقتا حل شد

  • کد خبر: ۱۷۶۵۷۹
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
قطعی برق تاسیسات آبرسانی علت قطعی آب شهر سده خواف| مشکل آب موقتا حل شد
مدیر شرکت آب و فاضلاب خواف گفت: قطعی برق تاسیسات آبرسانی مخازن و افت جدی فشار آب علت اصلی قطعی آب در شهر سده است.

محسن چهکندی در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص علت قطعی آب سده گفت: در روز تاسوعای حسینی، با رفع بندش و گرفتگی خط ورودی، جریان آب شرب به شهر سده و ۲ روستای بخش سلامی صورت گرفت، اما روز عاشورای حسینی با قطعی برق تاسیسات آبرسانی مخازن افت جدی را به دنبال داشت و بدین منظور بخشی از شهر را با کمبود و قطعی آب روبرو کرد که با افزایش جمعیت مراسم محرم در این روز‌ها کسری آب را دوچندان کرد.

وی افزود:با توجه به خشکسالی‌های اخیر، چاه آب شرب شهر سده و ۲ روستا‌های دیگر با افت جدی توان تولید چاه روبرو شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب خواف گفت: در راستای حل مشکل، نصب الکتروپمپ از عمق ۱۵۰ متری با نصب ۳۶ متر لوله ابده و ۷۲ متر کابل به عمق ۱۹۰ متری رسید تا برداشت آب حداکثری برای تامین آب صورت پذیرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->